FAQ
Frequently Asked Questions, czyli często zadawane pytania.
Poniżej ich lista jeżeli masz pytanie na które nie znajdziesz tutaj odpowiedzi, skontaktuj się z nami.
Ile płaci za połączenie klient dzwoniący na moją infolinię?
Na przykład:
Klient z Gdańska dzwoniący na infolinię zainstalowaną w Krakowie płaci jak za rozmowę lokalną - z reguły DWA razy mniej niż dzwoniąc na tradycyjny numer stacjonarny.
Stawki są zależne od operatora który obsługuje telefon klienta.
Gdzie dodzwania się klient, który wybierze numer infolinii?
Każda firma ma standardowy numer telefoniczny związany z miejscem jej funkcjonowania. Zwykle jest to numer stacjonarny np. 017 853 64 64 (numer do Grupy FOREX) lub dowolny inny numer w każdej ze stref numeracyjnych
w Polsce. Dzwoniąc na infolinię 0801 klient zostaje połączony z właśnie tym numerem telefonicznym. Założenie infolinii nie wymaga, więc zakładania dodatkowych linii telefonicznych.
Czy po przyłączeniu infolinii działa usługa "clip" - identyfikacja numerów przychodzących?
Tak usługa działa bez zmian. Infolinia nie ma wpływu na usługę rozpoznawania numeru dzwoniącego.
Czy instalacja infolinii wpływa na jakość rozmów telefonicznych?
Nie.
Jakie są wymagania ?
Infolinia 0 801 jest dostępna dla wszystkich firm korzystających z publicznej sieci telefonicznej w systemie analogowym i cyfrowym.
Czy płacę za rozmowę przychodzącą?
Nie jest pobierana żadna opłata.
Ile czasu zajmuje uruchomienie infolinii?
Od otrzymania podpisanej umowy potrzebujemy maksymalnie 14 dni na uruchomienie infolinii, aczkolwiek najczęściej odbywa się to dużo szybciej.
Czy można zmienić numer docelowy infolinii w trakcie trwania umowy?
Tak.
Ile kosztuje instalacja infolinii?
50 zł netto
Jaki jest koszt miesięczny infolinii?
70 zł netto
Czy po instalacji infolinii można dzwonić do mnie na numer telefonu stacjonarnego?
Obecne numery telefonów w Firmie nie tracą swojej funkcjonalności - nadal można z nich nawiązywać i odbierać połączenia.
Co to jest infolinia?
Infolinia 0801 to numer telefoniczny, na który mogą dzwonić klienci chcący zasięgnąć informacji lub nabyć produkty i usługi firmy - właściciela infolinii. Numer składa się z początkowych cyfr 0801 i następnie sześciu cyfr stanowiących wyróżnik posiadacza infolinii.
Dla kogo skierowana jest infolinia?
Dla wszystkich firm i instytucji. Dzięki naszym rozwiązaniom, systemy infolinii PRZESTAŁY być zarezerwowane tylko i wyłącznie dla instytucji bankowych i ubezpieczeniowych. Ze względu na niską cenę naszych rozwiązań korzystają z nich nie tylko duże spółki oraz małe firmy jednoosobowe.
Jakie korzyści przyniesie mi posiadanie infolinii?
Posiadanie infolinii podnosi prestiż firmy i znacznie poprawia wizerunek marketingowy. Stanowi doskonały dodatkowy kanał komunikacji pomiędzy firmą, a klientami. Ponadto instalacja infolinii zapewnia zwiększenie sprzedaży, ponieważ koszt połączenia dla klienta jest tańszy niż na tradycyjne numery stacjonarne.
Jak założyć infolinię i skorzystać z naszych usług?
Wystarczy wypełnić formularz znajdujący się pod adresem:
Telinfo.pl/infolinia-801,form,0.html. Zostanie wygenerowana umowa, która należy odesłać do nas. O aktywacji Twojego numeru infolinii poinformujemy Cię e-mailem.